سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویزا شینگن آلمان

کشور آلمان از جمله مقاصد محبوب در گردشگری به شمار می‌رود. شما برای سفر به کشور آلمان نیز نیازمند اخذ ویزای این کشور می‌باشید.

برای کسب اطلاعات بیش‌تر از ویزای آلمان با تینی توریست همراه شوید.

آشنایی با ویزای آلمان

برای سفر به آلمان ، با توجه به نوع سفر، نیازمند اخذ ویزا می‌باشید. دانشجویان برای ادامه‌ی تحصیل و بازرگانان به دلیل ثبات اقتصادی در این کشور، از جمله مسافرین علاقه‌مند به این مقصد به شمار می‌روند.

وقت سفارت آلمان        دعوتنامه آلمان        ویزای توریستی آلمان

برای دریافت ویزای آلمان، شما نیازمند ارایه‌ی مدارک ویزای شینگن به سفارت می‌باشید. پس از تحویل، تایید و صدور ویزا آلمان، می‌توانید ویزای خود را از سفارت دریافت نمایید.

انواع ویزای آلمان

همان طور که در مطالب گذشته گفته بودیم، براساس نوع سفر شما دولت آلمان اقدام به صدور ویزا می‌نماید. اما به خاطر داشته باشید که شما میبایست برای اقامت تا سقف 90 روز در این کشور، تقاضای ویزا بدهید.

ویزای آلمان و وقت سفارت

برای وقت سفارت بهتر است از طریق شرکت لیانا‌پرواز اقدام نمایید، و برای این کار نیازمند رزرو وقت می‌باشید. به خاطر داشته باشید به دلیل ترافیک کاری و تعدد تقاضای ویزا، ممکن است این امر تا سه ماه به طول بیانجامد. لذا خواهشمندیم با صبر و حوصله 3 ماه قبل از سفر اقدامات لازم را انجام دهید.

بعد از تعیین وقت سفارت، مدارک خواسته شده را ترجمه شده آماده و تکمیل نمایید تا در روز مقرر به ویزا‌متریک تحویل دهید. تمامی دقت خود را داشته باشید، تا از طرف ویزا متریک مدارک شما به دلیل نقص و ایراد، رد نشود.

ویزای آلمان و مدارک لازم

به صورت کلی برای دریافت انواع ویزای کشور آلمان مدارک زیر را باید داشته باشید:

  • شناسنامه و کارت ملی به همراه کپی از آن‌ها
  • پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه به همراه کپی تمام ویزاهایی که قبلا دریافت کرده‌اید.
  • فرم درخواست ویزا تکمیل و امضا شده
  • پرینت بانکی، فیش حقوقی و اعلام تمکن مالی
  • سند ملک همراه با ترجمه رسمی (در صورت داشتن ملک)
  • گواهی اشتغال به همراه مدارک برای افرادی که کارمند هستند.
  • گواهی ثبت شرکت به همراه مدارک، برای اشخاصی که قصد ثبت شرکت را دارند.
  • گواهی اشتغال به تحصیل و بیمه‌نامه معتبر ناحیه شینگن در طول سفر برای دانشجویان و دانش‌آموزان
  • داشتن رزرو بلیط رفت و برگشت و رزرو هتل و تعیین محل اقامت
  • ارایه ی دعوتنامه رسمی به صورت شرکتی یا شخصی در صورت داشتن

دوستان عزیز جهت دریافت ویزای آلمان و یا کسب اطلاعات بیش تر با تینی توریست در تماس باشید.

ویزای آلمان و اقامت بیشتر از 3 ماه

با اخذ ویزا شینگن، شما قادر خواهید بود از یک روز تا 3 ماه در کشور آلمان اقامت داشته باشید. برای مسافرینی که قصد اخذ ویزا برای اقامت بیش‌تر از 3 ماه را دارند، لازم است از طریق دیگری اقدام به اخذ ویزا نمایند.

از طرف کشور آلمان چک لیستی به آژانس‌های مسافرتی ، برای افرادی که که قصد اخذ ویزای شینگن دارند، اعلام شده است. برای سهولت در اخذ ویزای خود به شرکت و یا به وبسایت تینی توریست مراجعه نمایید.

ویزای آلمان و بلوکارت

با افت شدید نیروی کار طی سال‌های اخیر در کشورهای صنعتی، کشور آلمان تمهیداتی برای رفع این مشکل در نظر گرفت. بلوکارت به افراد متخصص و نیروی کار این اجازه را میدهد تا مدت زمان مشخصی همراه با خانواده ی خود در این کشور اقامت داشته باشند. و حتی این افراد این اجازه را خواهند داشت تا به کشورهای دیگر ناحیه شینگن نیز سفر نمایند.

ویزای آلمان از نوع تحصیلی

کشور آلمان یکی از بزرگ‌ترین و برترین مراکز آموزشی در جهان به شمار می‌رود، سالانه 200 هزا نفر دانشجو و محصل خارجی را در 400 مرکز آموزش عالی پذیرش می‌نماید.

برای اخذ ویزای تحصیلی آلمان میبایست به زبان آلمانی تسلط کافی داشته باشید. هم‌چنین باید قبولی در کنکور و یا فارغ التحصیلی در یکی از مقاطع تحصیلی در دانشگاه‌های ایران را ارایه دهید.

لازم به ذکر است که برای شرکت در دانشگاه‌های آلمان، میباست دعوتنامه از دانشگاه‌‌های این کشور به فرد متقاضی ارسال شده‌باشدو فرد متقاضی  در مدت تحصیل و اقامت خود، توانایی پرداخت مخارج خود را داشته باشد.

ویزای آلمان از نوع ازدواج

برای اخذ ویزای ازدواج، میباست فرد متقاضی قبل از ازدواج اقدام به دریافت ویزا نماید،و هم‌چنین سندی مبنی بر ازدواج واقعی خود و تمکن مالی خود به کشور آلمان ارایه نماید.

بعد از این که فرد با یک تبعه کشور آلمان ازدواج کرد، می‌تواند درخواست اقامت نماید، و بعد از گذشت دو سال از ازدواجش تابعیت کشور آلمان را نیز به دست آورد.

مدارک لازم برای اخذ ویزای ازدواج در کشور آلمان به شرح ذیل می‌باشد:

  1. دو فرم درخواست برای دریافت ویزای ملی
  2. پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار و دو برگه سفید
  3. دو قطعه عکس گذرنامه‌ای جدید
  4. دو اظهارنامه شخصی با امضای متقاضی
  5. تاییدیه کشور آلمان برای تشکیل خانواده
  6. مدرک بین‌المللی زبان آلمانی
  7. گواهی سوء پیشینه‌ی آپوستل
  8. دعوتنامه از آدرس محل زندگی فرد تبعه آلمان
  9. کپی پاسپورت نامزد فرد متقاضی ازدواج و دریافت ویزا
  10. گواهی بیمه‌نامه معتبر سفر

در پایان امیدوارم که از خواندن این مقاله لذت ببرید

منبع: http://bit.do/fJSoQ