سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویزا شینگن آلمان

عنوان III: امنیت

این به پلیس و امنیت اختصاص داده شده است

فصل اول

همکاری پلیس تنظیم شده است ، و اجازه می دهد به اصطلاح "داغ" نظارت یا آزار و اذیت ، که مجاز به ادامه است ، در قلمرو یکی از طرفین ، پیگیری شخصی که گفته می شود در یک عمل مجرمانه که ممکن است منجر به استرداد شود شرکت کرده است ( جرایم علیه زندگی ، آتش سوزی ، جعل ارز ، سرقت ، آدم ربایی ، قاچاق مواد مخدر و غیره). با همکاری پلیس ، هدف جلوگیری از تحرک جنایی در موفقیت ماموریت پلیس است. تبادل سریعتر اطلاعات مورد نیاز است. تمایل به یک پلیس مشترک (یوروپول) دارد.

1.1 کمک متقابل (پیشگیری از جرم - تحقیقات) 1.2. درخواست کمک: از قسمت مرکزی بدن عبور کنید. اسپانیا: دفتر DGP - SIRENE

در هنر تنظیم می شود. 40 نظارت مرزی ، اجازه می دهد تا خدمات پلیس در محدوده صلاحیت های مادی خود و تحت شرایط کاملاً مشخص عمل کنند ، و در قلمرو کشور دیگر شنگن عملیات نظارتی را که در کشور آنها آغاز شده است ، ادامه دهد. برای این کار ، کشور متقاضی باید قبلاً درخواست کمک قضایی را ارائه دهد. در موارد خاص فوری ، درخواست می تواند بلافاصله پس از عبور از مرز ارسال شود:

موارد اضطراری فردی که تحت نظر است باید مرتکب جرائمی از جمله: قتل ، قتل ، تجاوز ، آتش سوزی ، سرقت ، زورگیری ، پذیرایی ، سرپوش گذاشتن ، جعل و تقلب ، قاچاق مواد مخدر ، آدم ربایی و گروگان گیری ، قاچاق انسان ، جرایم مرتبط با سلاح شود. و مواد منفجره گذرگاه مرزی باید با ارائه درخواست کمک حقوقی بدون تأخیر و متوقف کردن نظارت به درخواست دولت یا ظرف پنج ساعت پس از عبور از مرز ، به مرجع اطلاع داده شود.

مرزهای داخلی کشورهای امضا کننده توافق نامه شینگن

  • از بین آلمان و اتریش عبور می کنم.
  • مرز بین بلژیک و هلند.
  • اجرای نظارت:
  • احترام به حق کشوری که نظارت در آنجا انجام می شود
  • اعتبار نماینده رسمی را تأیید کنید
  • مجوز حمل
  • وارد منازل نشوید
  • از افراد تحت نظر س questionال و بازداشت نکنید
  • از دستورات مقامات محلی پیروی کنید
  • مقامات را از انجام عملیات آگاه سازید
  • سلاح های خدماتی ممکن است حمل شوند.

در هنر تنظیم می شود. 41 حق تعقیب پلیس. این شامل این احتمال می شود که مأمورانی که شخصی را در کشور خود آزار می دهند مجبور به ادامه آزار و شکنجه در قلمرو کشور عضو دیگری باشند که مرز مشترکی با کشور آنها دارد. این امکان ، که به مجوز قبلی نیاز ندارد ، منوط به رعایت الزامات بسیار سختگیرانه است و با توجه به روش های بسیار دقیق اعمال می شود؛

الزامات

این امکان وجود دارد که یک فرار انجام شود یا شخصی که به صورت ظالمانه مرتکب شده یا در هر یک از اقدامات مجرمانه زیر مشارکت داشته باشد ، گرفتار شود:

قتل ، قتل ، تجاوز ، آتش سوزی ، سرقت ، زورگیری ، پذیرایی ، سرپوش گذاشتن ، جعل ، قاچاق مواد مخدر ، آدم ربایی و گروگان گیری ، قاچاق انسان ، جرایم مرتبط با سلاح و مواد منفجره.

جنایاتی که می تواند منجر به استرداد شود.

آزار و شکنجه در قلمرو کشور دیگری به این معنی است که کشور متقاضی قبلاً به دلایل فوری هشدار داده نشده است ، یا اینکه با هشدار مقامات ، قادر به سفر به مرز برای ادامه آزار و شکنجه نبوده است. با این حال ، باید در نظر داشت که ، حداکثر در لحظه عبور مرز ، عوامل انجام تعقیب با مقامات صالح کشور درخواستی تماس خواهند گرفت. آزار و شکنجه در لحظه درخواست متوقف خواهد شد؛

حالت تعقیب

این کار با همان شرایطی انجام خواهد شد که در صورت نظارت مرزی مورد توجه قرار می گیرد. در حین تعقیب و گریز ، افسران پلیس به راحتی قابل شناسایی هستند (بازوبند ، لباس فرم ، وسیله نقلیه).

اگر فرد تحت آزار و شکنجه دستگیر شود ، و تابعیت کشوری را که در آن دستگیر شده ندارد داشته باشد ، حداکثر شش ساعت پس از دستگیری آزاد می شود ، مگر اینکه قبلاً مقامات محلی ذی صلاح درخواستی دریافت کرده باشند. بازداشت موقت برای اهداف استرداد. برای محاسبه شش ساعت ، ساعاتی از نیمه شب تا 9 صبح محاسبه نمی شوند.

در مورد کارگزاران اسپانیایی (CNP ، GC و SVA - اینها از نظر صلاحیت آنها در قاچاق مواد مخدر) - لازم است که هنگام نظارت یا آزار و شکنجه در فرانسه ، مقررات خاصی را که در این زمینه وجود دارد در نظر بگیریم. کشور پرتغال:

  • فرانسه: عوامل تعقیب قضایی نمی توانند س questionال کنند. فقط در شعاع 10 کیلومتر تعقیب کنید
  • پرتغال: نمایندگان نمی توانند س questionال کنند. تا 50 کیلومتر یا دو ساعت بدرقه کنید
  • خدماتی که هنگام عبور از مرز با آنها تماس گرفته می شود نزدیکترین کلانتری هستند.

فصل دوم

این مربوط به کمک قضایی در امور کیفری است ، که ممکن است مستقیماً بین مقامات قضایی کشورهای عضو انجام شود. این توافق نامه کنوانسیون اروپا در زمینه کمک قضایی در امور کیفری 20/4/1959 را کامل می کند. کمک حقوقی شامل موارد زیر است:

Letters rogator (نامه های سرقت در سطح بین المللی)

ارائه اسناد و احضاریه کارشناسان یا شاهدانی که در قلمرو طرف قرارداد دیگری هستند.

این کمک را می توان مستقیماً بین مقامات مختلف قضایی ، به دلایل فوری یا از طریق وزارتخانه های دادگستری مربوطه انجام داد.

فصل سوم

اعمال اصل عدم bis in idem را تنظیم می کند ، به موجب آن شخصی که در یک قضاوت نهایی توسط یک طرف قرارداد محاکمه شده است ، نمی تواند به دلیل همان اقدامات توسط طرف دیگر تحت پیگرد قانونی قرار گیرد ، مشروط بر اینکه در صورت محکومیت محکومیت اجرا شده باشد این مجازات ، خواه قبلاً در حال اجرا باشد یا طبق قوانین طرف متعاهدی که محکومیت در آن اتفاق افتاده است ، قابل اجرا نیست.

فصل چهارم

جنبه های کنوانسیون استرداد اروپا در 13 سپتامبر 1957 را کامل کنید.

این شامل تجدید استفاده از کنوانسیون استرداد اروپا در سال 1957 است. طبق کنوانسیون جدید ، اقداماتی که موجب استرداد می شود ، در کشور درخواست کننده با مجازات یا تدابیر امنیتی ، حداقل دوازده ماه محرومیت از آزادی مجازات می شود ، و حداقل در شش ماه در دولت مورد درخواست

توافق نامه جدید استرداد اتباع را پیش بینی می کند ، مگر اینکه در اعلامیه تصویب توافق نامه خلاف آن را بیان کنند. استرداد می تواند بدون روال رسمی استرداد انجام شود ، مشروط بر اینکه طرف متعاهد متناظر آن را مجاز بداند و شخص متقاضی رضایت نامه باشد ، که ممکن است توسط یک وکیل کمک شود.

فصل پنجم

این امر به انتقال اجرای احکام کیفری می پردازد

طرف متعاهدی که در قلمرو آن حکم حبس یا تدابیر امنیتی محدود کننده آزادی با یک حکم با قدرت res judicata علیه یک تبعه طرف متعاهد دیگر که با فرار به کشور خود ربوده شده است ، وضع شده است. با اجرای مجازات یا تدابیر امنیتی گفته شده ، اگر شخص فرار شده در قلمرو آن باشد ، از طرف قرارداد بعدی می خواهد اجرای مجازات یا تدابیر امنیتی را به عهده بگیرد.

فصل ششم

مواد مخدر این ایجاد یک کارگروه دائمی برای تجزیه و تحلیل مشکل جرم مواد مخدر ، افزایش همکاری ، اجازه تحویل کنترل شده و غیره را تنظیم می کند.

فصل هفتم

سلاح گرم و مهمات. برای این منظور ، اسلحه گرم به این ترتیب طبقه بندی می شود:

سلاح های ممنوع: سلاح های جنگی ، خودکار یا استتار شده ؛ مهمات ضد زره ، انفجار یا آتش زا ، "dum-dum" با نوک های توخالی.

سلاح های مشمول مجوز: سلاح گرم کوتاه نیمه اتوماتیک یا تکراری ؛ اسلحه گرم کوتاه کوتاه یک ضربهای مرکزی یا لبه ای (طول کلی کمتر از 29 سانتی متر) ؛ سلاح گرم نیمه اتوماتیک که مجله و محفظه آن می تواند بیش از سه کارتریج داشته باشد. اسلحه گرم تکراری و نیمه اتوماتیک با بشکه های صاف که از 60 سانتی متر بیشتر نباشد ؛ سلاح گرم نیمه اتوماتیک غیرنظامی که دارای ظاهری سلاح گرم اتوماتیک از جنگ است.

سلاح های قابل اعلام: اسلحه گرم تکرار طولانی ؛ اسلحه گرم یک ضربه ای طولانی با یک یا چند بشکه تفنگ. سلاح گرم کوتاه ، ضربه ای با لبه لبه به طول کلی بیش از 28 سانتی متر ؛ سلاح گرم برای سیگنال ، گاز اشک آور یا زنگ خطر ؛ سلاح گرم نیمه اتوماتیک که مجله و محفظه آنها بدون بارگیری مجدد نمی تواند بیش از سه کارتریج داشته باشد