سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویزا شینگن آلمان

سیستم اطلاعاتی منطقه شینگن ویزا

سیستم اطلاعات شینگن (SIS) را تنظیم می کند

 

عنوان V: حمل و نقل و جابجایی کالا

این حمل و نقل و گردش کالا است

عنوان VI: حفاظت از داده های شخصی

محافظت از داده های شخصی را تنظیم می کند هدف آن حمایت از حقوق اساسی افرادی است که در پایگاه های اطلاعاتی SIS ظاهر می شوند.

عنوان هفتم: کمیته اجرایی

ترکیب و عملکردهای کمیته اجرایی را تنظیم می کند. این نهاد اداری مسئول اطمینان از انطباق با توافق نامه است. هر یک از احزاب یک کرسی در کمیته خواهد داشت. تصمیمات باید به اتفاق آرا گرفته شود. ممکن است گروههای کاری متشکل از نمایندگان دولت طرفین قرارداد ایجاد شود. در حال حاضر چهار گروه کاری وجود دارد:

  • گروه I: پلیس و امنیت (اسلحه و مهمات ، مواد مخدر ، گمرک ، کارشناسان حقوقی و ارتباطات از راه دور)
  • گروه دوم: جابجایی مردم (کمیته تنظیم مرز ، گروهی از کارشناسان ویزا و گروه پناهندگی)
  • گروه III: حمل و نقل
  • گروه چهارم: آداب و رسوم و جابجایی کالا.
  • عنوان هشتم: مفاد نهایی
  • شامل مفاد نهایی است

نهادهای اتحادیه اروپا نهادها و نهادهای سیاسی هستند که کشورهای عضو بخشی از اختیارات و حاکمیت خود را به آنها تفویض می کنند. این امر می کوشد اطمینان حاصل کند که برخی تصمیمات و اقدامات نهادی از نهادهای فراملی ناشی می شود که اراده آنها در همه کشورهای عضو اعمال می شود ، بنابراین از نهادهای ملی هر کشور سلب می شود.

به هر یک از کشورهای مستقل عضو اتحادیه اروپا (اتحادیه اروپا) که اختیاراتی را به آن اعطا می کنند کشور عضو اتحادیه اروپا گفته می شود.

در حال حاضر 27 کشور عضو اتحادیه اروپا وجود دارد. اتحادیه از شش کشور مingسس جوامع اصلی اروپا تا ترکیب فعلی خود دستخوش بزرگ سازی های پی در پی شده است که مرزهای خود را گسترش داده و اکنون بیشتر قلمرو قاره تحت حاکمیت مشترک اتحادیه اروپا را تحت پوشش قرار داده است.

کشورهای اتحادیه از نظر تاریخ ، فرهنگ ، جمعیت ، جغرافیا ، مدل سیاسی و سرزمینی حکومت ، و حتی شکل دولت (بیست جمهوری در مقابل هفت سلطنت) با یکدیگر متفاوت هستند ، اما با تعهد سیاسی با یکدیگر مرتبط هستند ، اقتصادی و حقوقی ناشی از فرایند ادغام اروپا که در چارچوب معاهدات اتحادیه اروپا توسط همه فرض شده است.

برای عضویت در اتحادیه اروپا ، کشورها باید برخی از الزامات معروف به معیارهای کپنهاگ را رعایت کنند ، که این کشور را ملزم به داشتن یک دولت دموکراتیک ، بازار آزاد ، علاوه بر به رسمیت شناختن حقوق و آزادی های شهروندان ، از جمله سایر شرایط می کند. . هر کشور اروپایی که شرایط عضویت را داشته باشد می تواند بخشی از اتحادیه باشد و از زمان امضای پیمان لیسبون ، هر کشوری که بخواهد می تواند درخواست عقب نشینی کند. تا به امروز هیچ کشوری از اتحادیه خارج یا معلق نشده است